Prijzen RoomRaccoon

Bespaar 20%

Maandelijks
Jaarlijks

Aantal kamers

Aantal bedden in hostel

.

* Basisprijs berekend op een minimum van 18 kamers en/of 45 hostelbedden

Entry

156

130

/per maand

Boek een demo

Inclusief:

  • Property Management Systeem
  • Channel Manager
  • Booking Engine
  • Betalingen
  • 2FA
  • 2 gebruikers
  • 3 integraties met boekingskanalen
  • 3 kamercategorieën
  • 7 aanpasbare dynamische prijsregels

Starter

201

167

/per maand

Boek een demo

Alles in Entry, inclusief:

  • 8 gebruikers
  • 5 integraties met boekingskanalen
  • 10 kamercategorieën
  • 1 upgrade of integratie

Premium

295

246

/per maand

Boek een demo

Alles in Starter, inclusief:

  • 20 gebruikers
  • Onbeperkt aantal boekingskanalen
  • 20 kamercategorieën
  • 20 aanpasbare dynamische prijsregels
  • Price Checker
  • Uitgebreide omzetrapportages
  • Telefoon support doordeweeks
  • Telefoon support in het weekend
  • 3 upgrades of integraties

Enterprise

414

345

/per maand

Boek een demoo

Alles in Premium, inclusief:

  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Onbeperkt aantal boekingskanalen
  • Onbeperkt aantal kamercategorieën
  • 75 aanpasbare dynamische
    prijsregels
  • Support met prioriteit (SLA)
  • Onbeperkt aantal upgrades
    en integraties

Geef je hotelbeheer een upgrade!

Beheer je hotel slimmer en efficiënter met deze extra tools en integraties.

Maak verbinding met meer dan 300 integrações

Onze Integratiehub geeft je toegang tot meer dan 300 zorgvuldig geselecteerde integraties om je bedrijf te laten groeien. Of het nu gaat om automatische boekhouding, spa-beheer, omzetoptimalisatie of digitale deursloten, we bieden alles wat je nodig hebt om je bedrijf soepel te runnen!

Kenmerken

PMS
Entry Starter Premium Enterprise
Gebruikers 2 8 20 Onbeperkt
Kamercategorieën 3 10 20 Onbeperkt
Customizable user permissions
Aanpasbare gebruikersrechten
Online in- en uitchecken
Automatisch facturen genereren
E-mailtemplates
Add-on inventaris
Logboek
reserveringsactiviteit
Gekoppelde reserveringen
Functies voor
groepsreserveringen
F&B lijst
Housekeeping lijst
Speciale tarieven
voor boekers
Prestatie rapporten
Room allotment - -
Dagelijkse omzetrapporten - -
Overzicht dagafsluiting - -
Jaar-op-jaar rapport - -
Budget vs Werkelijk rapport - -
Dashboard in-house saldo - -
Rapporten voor aanbetalingen - -
Channel Manager
Entry Starter Premium Enterprise
Boekingskanalen 2 8 Onbeperkt Onbeperkt
Dynamische prijsstelling 7 aanpasbare regels 7 aanpasbare regels 25 aanpasbare regels 75 aanpasbare regels
Tariefwijzigingen
met één klik
Realtime voorraadbeheer
Bidirectionele synchronisatie
Tariefwijzigingen in bulk
Geautomatiseerde
beschikbaarheidsupdates
Meerdere valuta
Distributie van
meerdere tarieven
Parent/Child unit mapping
Google Hotel Ads
Premium Partner
Booking Engine
Entry Starter Premium Enterprise
Aanpasbaar
Lokalisatie
Commissievrij
Multi-Property booking engine
Onbeperkt aantal add-ons
Eigen kortingscodes
SSO voor reisagenten
Travel agent SSO
Price checker - -
Google Tag Manager
integratie
- -
Betalingen
terugboekingen
Entry Starter Premium Enterprise
Geïntegreerde betalingsgateway
Betalingen met één klik
Betaalverzoeken
VCC automatische afschrijving
Pre-authorisatie van creditcard
Tokenisatie
Zelfbeheer van
Gecentraliseerde
reconciliaties
Payment reports
Betalingsrapporten
Virtuele portemonnee
voor boekers
- -
Debiteurenrapport - -
RaccoonCardMachine Maandelijks
bedrag
Upgrade /
maandelijks bedrag
Upgrade /
maandelijks bedrag
Eenmalig bedrag
Support
Entry Starter Premium Enterprise
Helpcentrum
24/7 AI Chatbot
Online ticket support
SLA voor antwoord op tickets 8 business hours 8 business hours 8 business hours 4 business hours
Telefoon support doordeweeks
(09:00 - 17:00)
- -
Telefoon support in het weekend
(07:00 - 11:00)
- -

Veelgestelde vragen over prijzen

1Wat zit er bij het abonnementsbedrag inbegrepen?
Met je maand- of jaarabonnement krijg je toegang tot het hele RoomRaccoon platform, inclusief het Property Management System (PMS), Channel Manager, Booking Engine en geïntegreerde betalingen. Extra upgrades kun je toevoegen, afhankelijk van het pakket dat je kiest.

Houd er rekening mee dat de transactiekosten voor geïntegreerde betalingen en de RaccoonCardMachine apart worden berekend en niet in je abonnement zijn inbegrepen.
2Wat zijn upgrades en hoe werken ze?
Met uitzondering van het Entry pakket kun je extra tools of integraties toevoegen die het RoomRaccoon platform nóg beter maken. Denk aan handige upgrades zoals:
  • RoomRaccoon upgrades: RaccoonUpsell, RaccoonRev, RaccoonHousekeeping, RaccoonID, RaccoonWhitelabel, RaccoonSite, and RaccoonCardMachine.
  • Integraties van externe aanbieders: POS-systemen, revenue management systemen, apps voor gastcommunicatie, toegangssystemen, boekhoudtools en nog veel meer om jouw ervaring te optimaliseren!
3Kan ik van abonnement wisselen?
Ja, je kunt je plan op elk moment upgraden. Je kunt ook upgraden of downgraden naar andere tools of integraties als je iets nieuws wilt proberen zonder je hele abonnement te veranderen. Als je je abonnement wilt verlagen, kunnen hier wel voorwaarden aan verbonden zijn.Yes, you can upgrade your plan at any time.
4Kan ik een gratis proefperiode krijgen?
Ja, na een demo met een van onze account executives krijg je toegang tot een demo-account, zodat je het platform 14 dagen lang kunt uitproberen. Je hebt hiervoor geen creditcard nodig.
5Hoe werkt onboarding als ik nieuw ben of overstap naar RoomRaccoon?
Ons onboarding programma zorgt ervoor dat je snel aan de slag kunt, of je nu voor het eerst hotelsoftware gebruikt of overstapt van een andere aanbieder. Ons team helpt je met alles: van datamigratie en het opzetten van alles tot het trainen van je team. We passen RoomRaccoon ook aan jouw specifieke situatie aan, zodat je in 1-4 weken helemaal klaar bent. Meer info over het onboardingproces kun je hier vinden.